ליצירת קשר :

ביטוח תאונות תלמידים -ילדים-סטודנטים:

מעט הורים יודעים כי ילדם מבוטח 24 שעות ביממה משך כל ימי השבוע והביטוח אינו מוגבל לפעילות במסגרת ביה"ס כך למשל הוא תקף גם בימי חופשה שנתית או סופ"ש וכד' .

הביטוח הינו ביטוח חובה לכל מי שלומד במסגרת חינוך חובה לרבות תלמידי בי"ס ,פעוטונים וגני ילדים ,העלות של הביטוח הינה 28 ש"ח לשנה ובד"כ הוא נגבה אוטומטית כחלק מתשלומי החובה של ההורים למוסד החינוכי

הביטוח מכסה מקרי מוות ,נכות והיעדרות מבהי"ס עקב ריתוק למיטה (ובמקרים מסוימים מזכה בהחזר הוצאות רפואיות ) במקרים של תאונה בלבד כך שלמשל היעדרות או מוות כתוצאה ממחלה אינם מכוסים על ידי ביטוח זה.

מוות מתאונה
הסכום הינו קבוע ושווה לכ- 140000 ש"ח

נכות מתאונה
נקבעת על ידי מבחנים אוביקטיביים ומומחים רפואיים המדרגים את הנכות מ 5% ועד 100% .
כאשר הפיצוי המקסימלי במקרה של נכות מלאה הינו כ- 370,000 ש"ח כאשר כל נכות חלקית מזכה בסכום יחסי של הסכום המקסימלי.
לדוגמא:ילד ששבר את היד ונקבעה לו נכות של 10% בשל הגבלה בתנועות כף היד זכאי לסכום השווה ל 37,000 ש"ח בגין הנכות.
במקרים של נכות קשה מעל 80% אחוזי נכות זכאי הילד לפיצוי נוסף של כ- 185000 ש"ח .

היעדרות עקב ריתוק למיטה
התלמיד זכאי לפיצוי של כ- 95 ש"ח ליום החל מהיום ה- 6 לאחר התאונה ובתנאי שהוא נעדר לפחות 21 יום ,גבול הפיצוי הינו עד 6 חודשים היעדרות .
לדוגמא: ילד שנעדר 30 יום זכאי לפיצוי עבור 24 יום (לאחר ניכוי 6 ימים ) בסכום של כ- 2280 ש"ח.
יצוין כי באם הילד היה מאושפז אזי הוא זכאי לסכום של כ 140  ש"ח לכל יום אשפוז.

החזר הוצאות

יש לציין כי הביטוח אינו מכסה נפגעי תאונות דרכים ,טרור ,תאונת עבודה(אם התלמיד עובד) ,רשלנות רפואית.

נקודה נוספת ואחרונה היא כי הביטוח מכסה גם הורים לילדים המשתתפים בפעילות ליווי מטעם ביה"ס במקרה של מוות ונכות

ביטוח סטודנטים באוניברסטיאות ומכללות ,הנדסאים וכד'

סטודנטים מבוטחים בפוליסות דומות במהותן לאמור לעיל(אם כי הסכומים יכולים להשתנות ) הביטוח מכסה את הסטודנטים 24 שעות ביממה

סאבא אמיר -משרד עורכי דין Copyright © 2010 כל הזכויות שמורות .. האתר והאמור בו, אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. כל הנעזר ו/או המשתמש במידע המופיע באתר, עושה זאת על אחריותו הבלעדית. משרד עו"ד אמיר סאבא באמצעות עו"ד אמיר סאבא או מי מעורכי הדין והעובדים בו, לא ישא בכל אחריות לתוצאה ו/או נזק ישaיר ו/או עקיף, מכל סוג שהוא, שייגרם בגין שימוש שיעשה במידע המופיע באתר זה. לקבלת יעוץ משפטי חוקי יש לפנות למשרדנו כל הזכויות שמורות