ליצירת קשר :














רשלנות רפואית:




בשנים האחרונות אנו עדים לעליה גדולה במספר התביעות בענין רשלנות רפואית הכוללת בין היתר,רשלנות באבחונים ומעקב במהלך הריון והלידה,רשלנות באבחון מחלות,מומים וגידולים וכן רשלנות ביישום הטיפול המתאים,הסתרת הסיבוכים האפשריים בניתוחים וכד'.

אין ספק כי מדובר בהליך מסובך המצריך התמודדות עם רופאים,חלקם מומחים בעלי שם בתחומם,ומשרדנו צבר ניסיון של שנים בייצוג בתביעות מעין אלו,עם זאת יש להדגיש כי בדרך כלל לא מגישים תביעה נגד הרופא באופן אישי אלא נגד המוסד הרפואי כגון בתי וקופות חולים .

ההליך נפתח באיסוף חומר רפואי הן מהמוסד הרפואי בו טופל הנפגע ושמיוחסת לו הרשלנות והן תיקו הרפואי ההיסטורי של הנפגע על מנת לעמוד על מלוא עברו הטיפולי .

לאחר איסוף ראשוני של החומר הוא מועבר לרופא מומחה בתחום ,אם למשל הרשלנות הינה באי גילוי גידול סרטני בזמן ,החומר נשלח למומחה אונקולוג שנבחר על ידי משרדנו ושאנו בוטחים בו לאחר ניסיון של שנים כי ישטח בפנינו תמונה עובדתית-רפואית אמינה, המומחה יכול גם לזמן הנפגע לבירור מספר עובדות.

לאחר שהרופא המומחה מטעמנו בוחן את החומר הוא מביא לידיעתנו ולידיעת הנפגע אם יש "קייס" ,היינו אם אכן היתה רשלנות רפואית מבחינת נקודת מבטו כמומחה בתחום הרלוונטי .

במידה ואכן יש קייס יש להגיש תביעה לביהמ"ש באמצעות משרדנו כאשר לתביעה מצורפות חוות דעת מפורטות הן בעניין הרשלנות והן בענין הנזק שנגרם ודרגות הנכות .

עלויות חוות הדעת אינן ענין של מה בכך אולם כאמור נזקקים אליהן רק לאחר שהרופא המומחה אכן אישר שיש "קייס"  מוצק עם סיכויי הצלחה  טובים . 

יש להבהיר כי הליך התביעה בביהמ"ש אורך זמן (בד"כ בין  5-2 שנים ) ותלוי בגודל התיק ומסובכות הענין,שכן גם למוסדות הרפואיים הזכות להגיש חוות דעת משלהם ופעמים רבות עולה הצורך בחקירת המומחים ומינוי מומחים נוספים על ידי ביהמ"ש הן בענין הרשלנות והן בענין הנזק.

הסכומים בתיקי רשלנות רפואית יכולים להיות משמעותיים ובמקרים רבים להגיע למיליוני שקלים ,חישוב הנזק אינו שונה מחישוב הנזק בתיקי נזיקין אחרים  כגון תאונות דרכים ו/או תאונות עבודה ולענין חישוב סכומים הפיצויים נא לחץ כאן

אין ספק כי מדובר בתחום מאתגר שמצריך התמחות מיוחדת ברפואה ומשפט ,עו"ד סאבא אמיר צבר שנים רבות של ייצוג בתיקי רשלנות רפואית לרבות השתלמויות בנושאי רפואה ומשפט

לפניה למשרדנו בכל שאלה נא לחץ כאן

סאבא אמיר -משרד עורכי דין Copyright © 2010 כל הזכויות שמורות .. האתר והאמור בו, אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. כל הנעזר ו/או המשתמש במידע המופיע באתר, עושה זאת על אחריותו הבלעדית. משרד עו"ד אמיר סאבא באמצעות עו"ד אמיר סאבא או מי מעורכי הדין והעובדים בו, לא ישא בכל אחריות לתוצאה ו/או נזק ישaיר ו/או עקיף, מכל סוג שהוא, שייגרם בגין שימוש שיעשה במידע המופיע באתר זה. לקבלת יעוץ משפטי חוקי יש לפנות למשרדנו כל הזכויות שמורות

לייבסיטי - בניית אתרים